کیا آواژ

او در آینده می آید

کیا آواژ

او در آینده می آید

چخلصمی

امیدوارم از مطالب وبلاگ لذت برده باشید در صورت دیدن کاستی(عمرا) نظرات خود را ارائه بدهید.

عباس و سکینه

جواب سکینه به عباس:
عباس پدر سگ این چه کوفتی بود دادی بخوردم تا صبح تو توالت بودم
البته بد هم نشد چون تا صبح داشتم به تو فکر می کردم و وی عشقمونو با تمام وجود حس کردم
حتی بابام هم حس کرد و گفت: نعره خر مگه سطل زباله قورت دادی که بوگند راه انداختی
تا بعد
------------------------------------------------------------------------------------------------
دیدین عزیزان به چه راحتی می توان مخ زد؟

عباس و سکینه

سلام دوستان امروز می خواهم که یک نامه عاشقانه را برای شما به نمایش در آورم تا مخ طرفو حسابی بزنید. انشا الله در جلسات آینده طرز تهیه و قسمتهای مختلف یک نامه عاشقانه را نشان خواهیم داد. پس با ما همراه شوید.

((
به نام اونی که شر عشقتو انداخت به جون من))

گر عاطفه ها داری ای یار-------تورو جون مادرت دست از سرم بردار

زبس گفتم عشق است مصیبت بار------زبانم گیس کرد مویش غلط کردم هزار بار

سلامم را می خواهم به گرمی بارون تقدیمت کنم و دوست دارم محبتم را به سرخی جای اون کشیده ای که از بابت خوردم بر تو عرضه کنم باور کن نمی دانی چقدر دوستت دارم از بس خنگی چون خودم هزار بار به توگفتم ولی هنوز نمی دانی می خوام بگم یکم چاکرتم بیشترشو مخلصتم هر چیشم موند بنداز صندوق صدقات به نیت سلامتی خودم
دیشب بالاخره به وعده ام وفا کردم و تورو شام بردم بیرون
اونم چی؟ دیزی ولی خداییش چسبیدها
ولی چه فایده تا ماه آینده باید قسطشو بدم
خودت می دونی که من بیکارم حالا هم یک دفعه شرط رو به تو باختم دلیل نمی شه که تو هم کوتاه نیایی و بگی که حتما باید به شرطت عمل کنی آخه جماعت کی فکر می کرد که رئال مادرید از موناکو ببازه ولی خب عیبی نداره هم دمم گرم که نگفتم شام چی میدم وگرنه....
می شدم باز هم عیبی نداره اصلا فدای همه ی موهات

الان که این نامه را می نویسم ساعت دو شبه از بیرون که اومدیم من مستقیم آمده ام مستراح و شروع به نوشتن نامه کردم آخه می دونی....؟ چطور بگم...؟ دیزی که خوردیم هنوز هضم نشده حقیقتش نخودهایش تازه داره عمل می کنه الان همه فکرم پیش تو هست توی ذهنم چند بار اسم تورو تکرار می کنم ....سکینه...سکینه...سکینه ناگهان صدایی شبیه به صدای غرش شیر منو به خود می آورد بعد هم مادرم از پشت در داد میزنه هووووی پسر یکم آروم تر همسایه ها خوابیدن اصلا نمی تونی تو دلت ب....زی؟ خب چکار کنم ؟؟
الان نگاهی به زیر پایم می اندازم ..نگاهم در نگاه گوجه ای گره می خورد بنظرم این گوجه را جایی دیده ام ...آآه آری این همان گوجه مادر مرده ای است که امشب در دیزی من بود
ولی هیچ تغییری نگرده بود تازه بنظر تازه تر هم می رسید با دیدن این صحنه بیاد اولین ملاقاتمان می افتم یادت که هست تو بازار شلش فروشها وقتی نگاهم به تو افتاد انگار که حیوان وحشی دیده باشم سر جایم میخکوب شدم و تو پرسیدی: ببخشید این روسری ها چنده
من هم گفتم اینا که روسری نیست اینا دستمال سفره هستند خواهرم تو گفتی که من که خواهر تو نیستم من هم گفتم اااااااا ءءء پس این شماره منه تو هم با روی باز پذیرفتی ببین سکینه من دیگه...دیگه...دیگه نمیتونم تحمل کنم آخه بی انصاف من هم آدمم .....
تحمل من دیگه تمام شده من باید برم بیرون اینجا دیگه نمیشه نفس کشید

آخه بو گربه مرده میده

تا بعد

زندونی

این هم جدیدترین عکس خود فوق العاده ام
برو جلو دوستانت کلاس بزار که افتخار این را پیدا کردی که عکس منو ببینی

عید نوروز-شاید هم دیروز

این هم عکس دسته جمعی تیم منتخب شب زنده داران
سفارشی برای بعضی ها

میلان

ما هواداران تیم میلان بدینوسیله تسلیت خود را به تیم اینتر میلان اعلام می کنیم.
از طرف هواداران تیم همیشه قهرمان آث میلان

خوش رکاب

ترانه خوش رکاب را دانلود کنید و التماس دعا



دانلود