کیا آواژ

او در آینده می آید

کیا آواژ

او در آینده می آید

بخوان-بخند-یادبگیر

 

یکی دیگر از راه های بیان عشق:


برای اینکه خیالتون راحت بشه که کسی برای طرف مورد نظر مشکلی ایجاد نمی کند هر جا که رسیدید بگید که باهاش نامزد کردید و دیگه قضیه شما جوره. هر وقت داخل خونه صحبت از ازدواج شد با تمام وجود اعلام کنید که هرگز قصد ازدواج ندارید تا وقتیکه موضوع طرف مورد بحث را با ننه خود در میان گذاشتید از ترس اینکه شما پشیمون نشی سریع اقدام کنه. موهای سر خود را یا از ته بتراشید و یا بلند بگذارید تا هر وقت طرف ، نگاه شما می کند پک و پوزتون تو خاطرش بماند.موبایل باباتونو بردارید و سر راه طرف بایستید تا وقتی رد می شود ،باباتون زنگ بزنه که موبایلو بیار وطرف هم ببینه که شما موبایل دارید.روی تمام در و دیوار های کوچه یارو ، شعر و چرت و پرت بنویسید تا عالم و آدم در مورد شما فکرهای آنچنانی بکنند.کمین بکنید و هر وقت دیدید که مادرش از خرید اومد خودتونو پرت کنید جلوش که الا و للا باید کمکتون بکنم.اگه دیدید پسرهای محلشون دنبال طرف مورد بحث هستند ، مدام زنگ خونشونو بزن و فرار کن یا با سنگ شیشه خونه طرف مورد بحث را بشکن و در برو این کار باعث میشه که از محله بار کنن و برن یک محله دیگه.اگه دیدید طرف داره رد میشه و شما رو ندیده با صدای بلند عطسه یا سرفه کنید.وقی بقال محلشون جنس کپنی آورد برید کمکش و طرف را زودتر از نوبت رد کنید(تا چشم زنهای همسایه درآد).التماس دختر خالتون کنید که حاضر بشه یکبار با شما از تو محلشون رد بشه(البته بهتره با مانتو کوتاه و آرایش فجیعععععععع باشه که این دیگه بستگی به دختر خالتون داره).هر جا رسیدید دل و قلوه بکشید و یا اسم یارو بنویسید.اگه بچه پررو هستید بهش سلام کنید.چند تا کور پیدا کنید و بصورتیکه طرف ببینه از خیابان رد کنید.هر وقت می خواهید مرغ بخرید از محله طرف و هر وقت می خواهید تخم مرغ بخرید از محله خودتون خرید کنید(جهت کلاس). اگه بهانه ای برای رفتن تو محله طرف ندارید بهتره تمام خرید همسایه هاتون رو از محله طرف شخصا انجام بدید. به دوستتان بگویید که سر راهش بایستد و هنگامیکه رد شد به دوستتون گیر بدید که اینجا چکار میکه و خلاصه غیرتی بازی دربیارید.وقتی که طرف می خواد بره خونه تو کوچشون سگ ول کنید و خودتون هم در مقابل دیدگان همه سگ مادر مرده را لت و پار کنید.هر وقت می خواهید تاکسی سوار بشید از محله طرف و هر وقت می خواهید اتوبوس سوار بشید از محله خودتون رفت و آمد کنید.اگه دیدید طرف سر ایستگاه منتظر تاکسی ایستاده با صدای بلند داد بزنید دربست.به همه بگید که در زبانکده درس می خوانید و مدام کتابهای خارجی دستتون بگیرید.و..

ریوکو

این هم عکس هنرمند بزرگ آسیا ریوکو

رایت800 مگا بایت و بیشتر بر روی سی دی های معمولی

شاید برایتان پیش اومده باشه که مثلا یه برنامه دارید که حجمش از 700 مگابایت بیشتر باشه . و می خواهید اونو رایت کنید در این مواقع می بایست اون برنامه رو فشرده کنید که البته شاید باز هم اون برنامه تو سی دی جا نشه . با این ترفند می تونید بر روی سی دی های معمولی حتی تا 1 گیگا بایت اطلاعات ذخیره کنید .

ابتدا می بایست ببینید رایتر شما overburning ساپورت می کنه یا نه . برای تست این کار مراحل زیر را دنبال کنید :

ابتدا به برنامه Nero رفته و سپس کلید های ترکیبی Ctrl + R را فشار دهید . تو این پنجره ببینید که در قسمت Recorder information ، رو به روی عبارت Over burn عبارت suported نوشته شده است یا نه . اگر عبارت ساپورت نوشته شده باشد شما می تو نید از این ترفند استفاده کنید .

حال به منوی File رفته و قسمت preferences رو انتخاب کنید سپس در قسمت Expert features دقت کنید که عبارت enable overburn قعال باشد . در زیر همین گزینه مقدار مجاز overburn رو به دقیقه مشخص کنید .

حال به منوی File رفته و گزینه New را انتخاب کنید و در قسمت Multisession گزینه No Muttisession را انتخاب نمایید . سپس در قسمت Burn عبارت Write Method رو به Disc at Onec تبدیل کنید .

حال می تونید سی دی خود را رایت کنید مقدار رایت هم بستگی خیلی زیادی به رایتر داره .

ضد فیلتر

لطفا از این روش ها برای کارهای بد استفاده نکنید

http://www.goosepand.com/Filter/Filter.htm

در آوردن پسورد یاهو از ریجستری

 

اگر با ریجستری آشنایی ندارید بهتره اول به بخش ریجستری برید و یک خورده با اون آشنا بشید.

از منوی Start گزینه Run را انتخاب کنید و Regedit را تایپ کنید تا داخل محیط ویرایش ریجستری شوید حالا به این کلیک در ریجستری بروید :

HKEY_CURRENT_USERSoftwareYahooPager

و روی Save Password دو بار کلید کنید و عدد 100 را در آن تایپ کنید و OK بزنید حالا یاهو مسنجر را نگاه کنید آخرین ID و Password ID می بینید می توانید باآن LOGIN بشوید .

حال باید یک برنامه که از قبل آمده کرده باشید که پسورد روی ویندوز را بخواند که با آن بتوانید پسورد درون یاهو مسنجر را بخوانید.

این کار شما می توانید در کافی نت انجام بدهید چون پسورد شخص قبلی کسی که قبل از شما کار می کرده اگر هم پسورد هم Save نکرده باشه می توانید در بیارید .

توجه : شما می خواهید این کارو در کافی نت انجام بدهید اما می بینید هر چی

Regedi را در Run تایپ می کنید ویندوز Error به شما می دهد این به آن معنا است .که رجستری ویندوز پسورد داره پس شما بیاید به جای Regedi این را regedt32 تایپ کنید ...

در مکتب آشپزی خودم

سلام خوبان

الان می خواهم به شما یک غذای خوشمزه یاد بدهم

اسم غذا:آش نمک

برای ۴ نفر

مواد لازم: رشته یک بسته -سبزی ُ حبوبات ُ شکر به مقدار لازم

نحوه پخت: همه مواد را می ریزید تو دیگ و هر وقت پخته شد می خوریدش

نکته مهم:حالا ممکنه سوال پیش بیاد چرا اسم این غذا آش نمکه ولی داخلش از نمک خبری نیست -جواب: زیرا وقتی آش نمک می خورید حتما انتظار دارید که شور باشه ولی این آش شیرین هست و این خودش با نمکه

شعر جدید

این جدیدترین شعر منه امیدوارم خوشتون بیاد

من این همه نیستم
رهایم کن
مگر من کیستم؟
نگاه غریبه گم کرده راهی
 ای کاش اینگونه می زسیتم
 لعنتی بر جهان و خلق منم
  نگو نیستم
  پس چیستم؟
ز چه تکیه کرده ای بر باد؟
 مبادا باد
 سایه هم نیستم

کاریکاتور

هر کس که مایل باشد عکس دوستش را به کاریکاتور تبدیل کند کافی است که عکس را برای من ایمیل کند.
و اگه تمایل دارید عکستون را در وبلاگ بگذارم اونو برام ایمیل کنید.

دوستان من ممنون

عزیزان من امیدوارم از مطالب طنزی که در وبلاگ نوشتم لذت برده باشید
در آینده قصد دارم که چند تا از شعرهای خودمو برای شما در وبلاگ قرار دهم
 

نامردی

دوست دارید ازچت فرزندان , دوستان و یا هرکسی که از سیستم شما استفاده میکند با خبر شوید؟ نرم افزار Chat Watch برای شما این امکان رو فراهم میکنه که از تمامی مکالمات چتی که توسط سیستم شما که از طریق AOL Instant Messenger, MSN Messenger, Yahoo! Messenger, and ICQ و چند Messenger معروف دیگر صورت میگیره رو به طور کامل ضبط و در اختیار شما قرار بدهد!
این نرم افزار قادر است سر زمانهای تعیین شده ی شما متون ضبط شده رو به Email شما ارسال نماید‌! میتونید زمانهایی رو تعیین کنید که در اون زمانها کسی نتونه از هیج Messenger ای استفاده کند‌!!
نسبت به کلمات زننده و زشت حساس است و آنها را Highlight میکند ,‌و میتوانه به گونه باشد که با مشاهده ی چنین کلماتی اخطار دهد! حتی شما هم میتوانید لیستی از کلمات برای زبان خود در این برنامه تعریف کنید , کاملا مخفیانه Load و اجرا میشود و کسی نمیتواند این نرم افزار را از Task Manager حذف کند!محیط برنامه Password Protected میباشد و توسط HotKey به آسانی میتواند اجرا شود !

هیچ نرم افزاری هم Chat Watch رو به عنوان جاسوس نمیشناسه و این از بزرگترین مزیت های برنامه محسوب میشه .
دانلود
 حجم فایل : 2.4 مگابایت
کرک