کیا آواژ

او در آینده می آید

کیا آواژ

او در آینده می آید

سخنی کوتاه با شما بزرگواران

دوستان خوب من متاسفانه در چند روز آینده فشار و حجم درس هایم زیاد می شود ولی من در اولین فرصت مجددا کار نوشتن و بخصوص طنز نویسی را دنبال می کنم

از این که از مطالب طنز من استقبال کردید ممنونم.

یکی از دوستان فهرست کامل مطالب طنز مرا می خواست که البته من همه ی نوشته هایم را در این وبلاگ ننوشته ام یا بهتر بگویم اصلا به روی وب نیاورده ام و این مقداری هم که نوشته ام بسیار کم است. ولی خوب این نوشته ها عبارتند از:

عباس و سکینه

تاکسی

در مکتب آشپزی خودم (شماره ی ۱) یا آش نمک

چند راه برای بیان عشق خود

البته کار اصلی من مقاله نویسی است ولی طنز را با توجه به روحیه ام می پسندم

با تشکر

 کیا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد