کیا آواژ

او در آینده می آید

کیا آواژ

او در آینده می آید

دانلود کتاب

دانلود کتاب حاجی آقا اثر صادق هدایت
 Satellite Dish  





 Kisses Kisses این هم یکی از بهترین سایت ها برای دانلود کتابهای کم یاب
http://www.parstech.org





طنازی

چند روز پیش تو تاکسی نشسته بودم که دیدم یه آقائی مشغول عمل نیک وپسندیده -گردش در اعماق دماغ- است. خلاصه این برادر عزیز ۱۰ دقیقه تمام دماغ بیچاره را شخم زد.
دماغ مادر مرده فریاد می زد ندارم بابا ولم کن ولی طرف بی خیال نمی شد که نمی شد
.
ولی از قدیم گفته اند جوینده یابنده است. این دوست عزیز هم که زحمات ۱۰ دقیفه ای خود را سودمند دیده بود دست پر از دماغ آش و لاش شده دست کشید. و جالب ایتکه من از آنجا که این دوست عزیز ۲۰ دقیقه تمام حاصل کار را داشت با سخاوت تمام به صندلی تاکسی می مالید متوجه شدم که در ۱۰ دقیقه آدم چه کارها که نمی تواند بکند
.
تراژدی دماغ را به پایان نرسانده بود که این دفعه نوبت شوره های سرش بود
.
با دو دست چنان لابه لای مو هایش به کنکاش مشغول بود که اگه شوره هم نداشت شوره می زد. خوشبختانه تاکسی ما که با شعار نظافت-پاکیزگی-ایمان از مبدا حرکت کرده بود به مقصد رسید و این مرد نیک را در تحقق آرمان هایش نا کام گذاشت. و اکنون نوبت کرایه حساب کردن رسید. که شخص مورد نظر داستان ما پول را با همان دو دست فوق الذکر تقدیم راننده نمود راننده بیچاره مثل اینکه دشت اولش بود زیرا یک ماچ آبدار بر رخ زیبای اسکناس نمود سپس آنرا با جدبت تمام بر پیشانی مالید.(اینجا بود که فهمیدم برای چی می گویند پول کثیفه
)
من که امروز شاهد چنین ماجرای اشتها آوری بودم دیگر طاقت نیاوردم و نه تنها ناهار نخوردم

بلکه هر چی روزه بدهکار بودم همه را پشت سر هم ادا کردم تا این بابا هم وسیله کار خیر شده باشد.
پایان