کیا آواژ

او در آینده می آید

کیا آواژ

او در آینده می آید

فرح زاد

سلام دوستان

امروز می خواهم قسمتی از یکی از جدیدترین شعرهلیم را برای شما عزیزان بنویسم

نام این شعر فرح زاد است و این تنها بخشی از آن است.به امید روزی که بتوانم کامل آنرا به چاپ برسانم.

نام شعر:فرح زاد

نام شاعر:محمد کیانی زاده

تخلص:کیا آواژ

خواب در چشم مریض من عاشق شده است بی معنی

ره به آن سو کنم کو دهد آشنائی

ره عشق تاریک است

آتش عشق تو در سینه ی من مشعلی می بشود

نور و گرما آمد پس تو کی می آیی؟

آه عالم سوز من

 کرد به پا صحرایی

اشک سیل آسای من

 پر نمود دریایی

چشم را جاده کنم ، می خندد

خنده اش از شوق است

شوق لمس قدمت

آه چقدر شیرین است

آه چقدر شیرین است

ای خدا جان من کن به صد

تا شوم صد به صد قربانش

ای فرح زاد کیا

دست زتو بر نکشم

دست بر مرگ کشم

و آن  ز عشقت نکشم

..................................................................................................

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد